Sunday, June 19, 2011

Darna Tech officially starts operating...



Assalamualaikum,

Setelah bertungkus-lumus dan bergelut dengan pelbagai halangan, akhirnya hari ini Darna Tech mula beroperasi.
Walaupun bahagian Sales dah bermula dari 2 bulan yang lepas (rasanya dah 5 unit refurbished PC terjual), hari ni baru la budak2 yang asyik menjenguk kedai boleh surf internet.
Tapi, mana Wak yang hari tu ye....???

Terima kasih pada kawan2 yang menyokong hubby saya.
Saya nak stress sikit nama diorang kat sini. Mana la tau, kot2 diorang ada terbaca blog saya :

1) En. Hasan Hadli
2) En. Rizal
3) En. Zul

Korang2... saya hutang awak Laksa Sarawak Special.

Terima kasih kt hubby saya sebab paksa saya lakukan semua ni. Kalau tak, mesti pengetahuan saya dalam IT, saya dah buang jauh2 dlm laut...
Hahahaha....

Wishing for the best for me, hubby, our 2 kids and all of you!!!

LOVELOVELOVE and lots of them!

No comments:

Post a Comment